גוגל רוצה שפרסום עסק דרך מערכת הפרסום שלה, גוגל אדס, יהיה כמה שיותר פשוט ונוח. אך רצון לחוד ומציאות לחוד. בפועל זה די מורכב להצליח לפרסם עסק דרך גוגל אדס. מפרסמים נדרשים להרבה ידע טכני וניסיון שיווקי על מנת להצליח לקדם את העסק כהלכה במנוע החיפוש של גוגל.
האם אתם גם מבולבלים ממערכת גוגל אדס? לא בטוחים שאתם יכולים לקדם לבד את העסק בגוגל? אל דאגה. יש לנו כמה עצות בסיסיות לפרסום בגוגל, שאם תעבדו לפיהם, גם אתם תצליחו לייצר פניות חדשות מגוגל.
1. הקפידו לבחור את מונחי החיפוש הרלוונטיים ביותר
הופעה במנוע החיפוש של גוגל תלויה קודם כל באילו מונחי חיפוש העסק שלכם מופיע. אם תבחרו את מונחי החיפוש הנכונים ותופיעו גבוה בתוצאות החיפוש, הלקוחות יגיעו. דאגו לבחור את מונחי החיפוש שהכי רלוונטיים למוצר/שירות של העסק. לדוגמה, העסק מוכר שעונים לגבר – בחרו במונחי חיפוש כגון "שעונים לגבר", "שעון לגבר" וכו'.
2. השקיעו תקציב פרסום בהתאם לעלויות לקליק
מפרסמים בגוגל משלמים כל פעם שגולש מקליק על מודעת פרסום בגוגל. המחיר לקליק משתנה מתחום לתחום בהתאם לתחרות, סוג הלקוחות ומחירי המוצרים. בתחום אחד קליק יכול לעלות 2 שקל ובתחום אחר קליק יכול לעלות 20 שקל. מן הסתם התקציב לפרסום בגוגל צריך להיות בהתאם (ככל שהמחיר לקליק גדול יותר כך התקציב צריך להיות גדול יותר). אם תשקיעו תקציב של 10 שקל ליום בתחום שהמחיר לקליק הוא 20 שקלים, אל תתפלאו אם לא תראו פניות.
3. דף נחיתה חשוב כמו קמפיין הפרסום
התשובה לשאלה "איך לפרסם בגוגל?" לא מסתיימת רק בלדעת איך לנהל נכון חשבון אדוורדס, אלא, היא גם כוללת את דף הנחיתה אליו מגיע הגולש לאחר הקלקה על מודעת פרסום. אם דף הנחיתה אינו מושך ומעודד את הגולש ליצור קשר עם העסק, אז כל העבודה הקשה שהמפרסם עשה בכדי להוביל את הגולש לדף הנחיתה יורדת לטמיון. יש להשקיע בבניית דף נחיתה טוב כמו שמשקיעים בבניית קמפיין פרסום טוב בגוגל אדס.
4. רוב הגולשים נכנסים לגוגל דרך הסלולר
מעל מחצית הגולשים במנוע החיפוש של גוגל נכנסים דרך הסלולר. למה חשוב לדעת את הנתון הזה? מכיוון שאם רוב הלקוחות הפוטנציאליים של העסק מחפשים את המוצרים והשירותים שאתם מעניקים בעזרת הניידים החכמים שלהם, זה מצריך מכם לתת דגש רב יותר על הופעת דף הנחיתה ומודעות הקמפיין בסלולר. שימו לב שמודעות הפרסום בגוגל נראות טוב בסלולר ושדף הנחיתה מותאם לניידים.
5. הוסיפו מילות מפתח שליליות בקמפיין
העצה המועילה האחרונה, ויש שיגידו החשובה ביותר היא, לא לשכוח להוסיף מילות מפתח לקמפיין. כמו שחשוב להציב מודעות פרסום במונחי החיפוש הרלוונטיים ביותר בגוגל למוצר/שירות של העסק, באותה מידה זה חשוב למנוע הופעה של מודעות הפרסום במונחי החיפוש הלא רלוונטיים. כך תמנעו קליקים מיותרים בקמפיין ותשאירו יותר כסף לקליקים שהופכים בסופו של דבר לעסקאות.
ADland פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה